Carcom Oy  Elekma

D5 tankin siirtopumppu

• 3 Vastauksia
  • 2388 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa volmeri

• De Luxe
  • *
  • www.vrcf.fi
D5 tankin siirtopumppu
« : 20.10.2016, 23:12:36 »
Hei,

Olen huomannut, että autossani V70 d5 vm.2005 ei kuulu enää tankista sähköisen pumpun hurinaa. Muuten auto toimii hyvin, eli vedot tallella, käynnistyy oikein ja tankinkin kestää ajaa niin tyhjäksi, että valo syttyy palamaan ja siltikin toimii. Lueskelin tästä olevia juttuja, ja koitin etsiä sulaketta pumpulle, mutten löytänyt... eli missä se on?  Tokkopa tuo pumppu niin hiljaiseksi olisi heittänyt, ettei ääntä kuule, kun virrat kääntää päälle. Suodattimen vaihto edessä talvea varten, niin ajattelin kysellä että olisi tuo ilmaus helpompaa.

Poissa nahis

• De Luxe
  • *
  • www.vrcf.fi
Vs: D5 tankin siirtopumppu
« Vastaus #1 : 21.10.2016, 06:13:02 »
Suodattimen jälkeen joutuu sahaamaan joskus tosi kauan kunnes käynnistyy.
Virrat päälle muutaman kerran joksikin sekunneiksi ennenkun starttaat,joskin tankissa oleva pumppu on rikki niin joutuu kyllä sahaamaan aika kauan.
Kun käynnistyy niin ilmaa itse itsensä eli sitä ei tarvi tehä.

Poissa volmeri

• De Luxe
  • *
  • www.vrcf.fi
« Vastaus #2 : 21.10.2016, 06:40:56 »
Starttaan joutuu varmasti, mikäli tuo pumppu sökö, täytyy koettaa täyttää suodattimen kotelo valmiiksi. Minulla tuo pumppu ei aiheuta mitään muuta ongelmia.

Poissa Lankku

• 302 km/h@mile tiiliskivellä
  • Valvoja
  • Group A
  • *
  • Sairaan nopee
    • Videoita
« Vastaus #3 : 21.10.2016, 11:27:21 »
Suodattimen vaihdon yhteydessä kotelo niin täyteen kuin menee jos tankkipumppu on rikki. Käynti voi hetken päästä notkahtaa, mutta ei sammu. Sammuu ja joutuu sahaamaan jos jättää vajaaksi. Aika isossa osassa pumppu on rikki.
245 -90 Englantilainen potilas   245 -90 D5   850 -94 D5 AWD   965 -95
+muut romppeet   Ostetaan 245 Transfer

RallyBaron  Samppasport