Terve,
Vanhan kunnon Volvon 850 SE, 1994, 2.5 bensa, autom. keltainen nuolivalo alkaa vilkkua, kun autolla ajaa tasaista nopeutta yli 80 km/t. Kulku vaikuttaa sinänäsä normaalilta ja vaihteisto vaihtaa kaikin puolin nätisti. Vilkkuminen lakkaa muutaman käynnistyskerran jälkeen. Vikakoodina on A1 3-2-3, joka merkitsee "momentinmuunnin luistaa tai ei kytkeydy". Jollei vika ole itse momentinmuuntimessa, niin sitten se voi kaiketi olla momentinmuuntimen lukkosolenoidissa (?). Onkos sen vaihto isokin työ? Paljonko ottaa aikaa osaavalta tekijältä? Sähköpiuhat ja liitännät olisi kuitenkin varmaan hyvä tsekata ihan ensimmäiseksi. Osaakos joku suositella hyvää korjaamoa noihin hommiin? Pääkaupunkiseudulla tai lähistöllä jos on, niin hyvä. Ja edullinenkin saa olla, ei tähän enää paljoa rahaa uhrata....