Nonii viime kirjotuksesta onki aikaa :S mutta viimekerralla kävin katsomassa vulvaa ja tsekkailin antureitten piuhoja säkökuvasta ja olivat oikeat :/ MUTTA huomasin todella erikoista toimintaa... Itse tulkitsin että auto käy tällä hetkellä YHDELLÄ ja sen lisäksi tyhjäkäynti sekä kaasuläpän piuhat eivät sano mitään.
Auto käyntiin ja nypin suutinkiskosta piuhoja irti ja missään muussa tapauksessa ei tapahtunut mitään mutta kun 1pytyn suuttimen liittimen repi niin auto sammui :O ja tyhjäkäynti anturin piuhat eivät vaikuttaneet mitenkään, sekä kaasuläpän anturi (tarkoitan sitä mikä on irti niin ei anna kaasua yhtään koska ei tunnista pyyntöä) ei vaikuttanut mitenkään.
Yritin vielä samalla kerralla ennen näitä kokeiluja säätää venttiilin väljykset kuntoon mutta ei tehnyt muuta kuin rupesin jokin NS kolkuttamaan :O
Onko ideoita? kokemuksi kertoa? Ja itse pohtinut tässä jos hommaisi MS1 v2.2 ja kokeilisin asentaa sen tilalle. Toki ensi kerralla kun autoa pääsee tutkimaan otan kannen irti ja katselen voisiko kolokutkselle näkyä syytä :S (alkoi kun vaihtoi tiukemmat eli lähemmäs oikeaa venttiilinvälystä palat)
Kiitos jo etukäteen neuvoista sun muista

)