Kulkukoira  Proturbo

740 kolisee

  • 20 Vastauksia
  • 3871 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Huikkoster

  • VRCF Ry jäsen 2025
  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 5839
  • www.vrcf.fi
Vs: 740 kolisee
« Vastaus #15 : 26.11.2016, 02:02:45 »
Jos vaihtaa iskarien yläpäät, tarvitseeko sen jälkeen käyttää pyörien suuntauksessa? Yleensähän pitää, teki mitä tahansa alustan osille mutta näistä en ole varma.

s73

  • Vieras
Vs: 740 kolisee
« Vastaus #16 : 26.11.2016, 08:41:31 »
Noissa ohjaukseen liittyvissä osissa vissiin ihan hyvä vaihtaa molemmille puolille samalla.

Vaihtaisin molemmat jos toista ei ole vaihdettu lähiaikoina.

Onko raidetangon sisäpäissä yhtään väljää?
Tätä ei kannata tehdä kahdesti kun joutuu suuntauksessa käyttämään,
osta laadukkaat osat.

s73

  • Vieras
Vs: 740 kolisee
« Vastaus #17 : 26.11.2016, 08:48:53 »
Jos vaihtaa iskarien yläpäät, tarvitseeko sen jälkeen käyttää pyörien suuntauksessa? Yleensähän pitää, teki mitä tahansa alustan osille mutta näistä en ole varma.

Yläpäässä mitään säätöä?

Suuntaukseen olen vienyt jos raidetankoon on koskettu tai auto ei kulje remontin jälkeen suoraan.

Poissa Huikkoster

  • VRCF Ry jäsen 2025
  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 5839
  • www.vrcf.fi
Vs: 740 kolisee
« Vastaus #18 : 26.11.2016, 10:38:10 »
Ei ole säätöjä ellei tee uusia reikiä.
Minunkin mielestä pitäisi aurauksen pysyä samana vaikka iskunvaimenninta tai yläpäitä vaihtaa.

Poissa Acke

  • Global Moderator
  • Turbo
  • *
  • Viestejä: 4519
Vs: 740 kolisee
« Vastaus #19 : 26.11.2016, 16:24:13 »
En näe tarvetta säätää jos vaihtaa pelkät yläpäät. Käytin muuten vain säädettävänä vaihdon jälkeen, kun ei ollut tietoa viime säädöstä. Oli ihan rajojen sisällä ja tuntuma sama kuin ennen vaihtoa.
Raidetangonpääty, kannattaako vaihtaa kummallekkin puolelle samalla vai sitä mukaa kun hajoaa?
Jos autoa on tarkoitus pitää niin vaihtaisin molemmat laatuosiin.

Poissa Temmitei

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 30
  • www.vrcf.fi
Vs: 740 kolisee
« Vastaus #20 : 27.11.2016, 13:17:38 »
Tuli kolistelua kaikki ja ainoa väljä oli kuskin puolen raidetangon pää joten tuli sitten vain se vaihdettua. Eipä siinä paljoa säästänyt. Vielä tosin ehtii ennen kulmien säätöä vaihtaa toisenkin puolen.
1988 740GL

 

Autoracing  KL-varaosat