0
Etusivu
Ohjeet
Haku
Kalenteri
Kirjaudu
Rekisteröidy
Hei Vieras!
Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit
Viritys
Voimansiirto (kytkin, vaihteisto ja peräkeskustelut)
1030 perän vaihto 1031
« edellinen
seuraava »
Tulostusversio
1
Siirry alas
1030 perän vaihto 1031
1 Vastauksia
2845 Lukukerrat
0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
jesse240
De Luxe
Viestejä: 34
www.vrcf.fi
1030 perän vaihto 1031
«
:
08.01.2017, 23:21:39 »
Pikaisella selaamisella ei löytynyt varmaa tietoa elikkä mitä eroa on 1030 ja 1031 pyörästöllä ja koko akselilla?
Tarkotuksena olis vaihtaa pelkkä vetopyörästö eikä koko akselia. Eli siis tällähetkellä mulla on ihan vakio 1030 perä kiinni ja nyt alkaa kolisemaan senverran pahasti että pitäs uutta alkaa metsästämään. Käykö ton 1030 pyörärstön tilalle 1031 vai pitääkö vaihtaa koko akseli?
Sitten välityksistä... Millähän välityksillä noita 1030 periä on olemassa?
Kirjattu
Lankku
302 km/h@mile tiiliskivellä
Valvoja
Group A
Viestejä: 8032
Sairaan nopee
Vs: 1030 perän vaihto 1031
«
Vastaus #1 :
08.01.2017, 23:45:03 »
Pitää vaihtaa koko akseli. Pinjoniakseli, sen laakerit ja lautaspyörä eri kokoiset.
200/700 akseleissa vakioita välityksiä on harvinaisimmat 3.54 ja 3.73, yleisin 3.91 sekä 4.1 ja ainakin 145:ssä ollut 4.3. Jotain tiheämpiäkin on vanhemmissa.
«
Viimeksi muokattu: 08.01.2017, 23:47:15 kirjoittanut Lankku
»
Kirjattu
245 -90 Englantilainen potilas 245 -90 D5 850 -94 D5 AWD 965 -95
+muut romppeet Ostetaan 245 Transfer
Tulostusversio
1
Siirry ylös
« edellinen
seuraava »
Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit
Viritys
Voimansiirto (kytkin, vaihteisto ja peräkeskustelut)
1030 perän vaihto 1031