Kun ensin sähköinen käsijarru on huoltoasennossa ja sitten kitkuteltu satula irti paloista, pitäisi vielä painaa mäntä sisään.
Vinkaa ja putkipihtejä ei voi oikein käyttää irrottamatta kässärin sähkömoottoria ja omien havaintojen mukaan vaatii paljon voimaa, että mäntä lähtee liikkeelle, putkipihdeillä ei lähtenyt. Tässä kohtaa voikin käyttää tunkkia apuna, ei tarvitse irrottaa mitään, laittaa vaan tunkin toisen pään männän ja satulan käpälien väliin ja alkaa kiertää ruuvista, voimaa on käytössä paljon enemmän kuin putkareilla tai vinkalla. Jotain kiilaa voi laittaa väliin, jottei tunkki paina mäntää vinoon.
Omassa Romussa lähti hyvin mäntä liikkeelle ilman mitään kiiloja ja sitä mukaa kun mäntä painuu sisään, siirtää tunkkia pikku hiljaa, jottei avauskulma tule liian isoksi.
Toiminee myös muissa jarruissa.
On tästä ihan valokuvakin otettu rempan aikana, mutta mulla ei ole oikeuksia siihen, joten tein periaatepiirroksen...

