Mahtuu se sinne, pakosarjan yläpuolelle, MUTTA.
M62 on tosiaan liian pien tohon moottoriin M90 vähintään 6koneen kaveriks.
Sit joudut hommaamaan isommat suuttimet, ja tekemään kaikkia muita kikkailuja että saat sen ahtimen sinne toimimaan (IC putket jne). Hintaa hommalle tulee tonnin nurkilla jos sen pitää kans toimia.
Ostat sen auton ensinäkin 3,0L koneella jos ostat, etkä 2,5L koneella. Ihan eri auto noilla moottoreilla. 3,0L kone jaksaa vakionakin levitellä penkkoja ihan tarpeeks, etenkin manuaalina, mutta myös hyvin automaattina (ainakin oma jaksaa hyvin jauhaa 3.vaihteella kun on 4.10 perävälitys tehtaalta).
Eihän nissä mersun koneissa ole kun joku 170-180hv ahdettunakaan tuolla kompressorilla, niin 2,5L koneen jossa jo vakiona 170hv syöttämiseen tuo ei riitä ahdoilla tosiaan ilman ihan eri välitystä, ja silloinkin loppuu tuotto yläkierroksilla kesken ja tuo on lähinnä tuke. Alakierroksilla tolla vakio välityksellä taitaa mennä alipaineen puolelle 2,5L koneella, puhumattakaan rekisterin yläpäässä.

Jos haluat oikean penkanlevittimen, ni hommaa audi kunnon moottorilla (mulla on sellanen ihan IIIIIIIIIIIISOLOHKOLLA) ja voin kertoa että 1,8T on kyl aika tuhnu, eihän se edes viritettynä tappiinsa (n.400hv katujärkevänä) oo mikään kummoinen. S90Royal 204hv koneella on talouden tuhnuin ajoneuvo (seuraavaks tehokkaammassa melkeen tuplateho), ni laske siitä että tiedänkö mistä puhun.

Voin kertoa muuten kans sen, kannattaa ostaa valmiiks mahdollisimman lähellä tavoitetta oleva auto. Jos hakusessa hauska 400hv auto, kannattaa ottaa se tehtaan tuplaturbo V8 tms, eikä itse ruveta 10v aikana rakentelemaan ja tuhlaamaan 3x enemmän rahaa ja työtunteja (joilla olis töitä tehdessä voinu sen hauskan auton maksaa). T. virheen 2x tehnyt, 3&4 kerroilla tajusin tehdä oikein heti.

Ja sit polttoainekuluista, kun ne sitten varmaan nousevat 2,5 vs 3,0L koneella kysymykseksi. 2,5L manuaali 7,5L maantiellä, 3,0L automaatti 8,5L. Kaupungissa 12-16L. Penkanlevityshommissa vie sit mitä haluaa.
