Päivitellääs tätäkin hieman...
Tallipaikka vaihtunu ja pientä jotai tullu tehtyä nyt tähänkin.



Uudet etuiskarit tuli väsäiltyä e46 bemarin coilitolpista. Alas vaan uusi holkki tolpan kierteellä ja cambersäädettävät yläpäät. Testiajoa ei vielä oo kerenny tekemään, mutta ajanee asiansa. Tällähetkellä istuu tolpat matalimmillaan apujousien kanssa.
Takapäästä nivot myös lähti kävelemään ja tilalle tuli previan iskarit ja 2-satkun laikatut kuormajouset. Iskarit vaikuttas hyviltä, mutta jouset vaikuttaa ehkä hintti verran löysiltä..
Tekniikan puolella ei paljoa ole muuta muutosta tapahtunut kun että johtosarja "siistitty" paikalleen ja pakoputki tehty 3" alusta loppuun yhdellä vaimentimella. Soundit jäi yllättävän miedoiksi vaikkei olekkaan kun yksi vaimentaja.
Seuraavaks oliskin tiedossa megan säätelyä ja toivottavasti penkki reissu. Paineet tosin ekalla reissulla jää laatikon takia vielä alle kiloon, mutta varojen puutteen ja ajamaan pääsemisen vuoksi jostain pitää tinkiä tälle kesää.
Säädöt tällähetkellä hieman vaikuttaa oudolta kun ei tahdo seoksen mennä tarpeeks laihalle eikä tiedä enää luottaakko tuohon prosportin laajakaistaan vai onko joku vain viturallaan megan säädöissä. Pitänee vielä kalibroida laajakaista ja toivoa parasta. Tosin hieman voi jo vaikuttaa että auto kävi alijännitteellä viimesäätelyiden ajan kun laturi ei saanut maita..