Autona volvo 940 b230fk vm96. Tonin lastut, ahdot bleedilla n0,9bar. m90 laatikko.
Eli kytkin meni pienen revittelyn jälkeen vaihtokuntoon. Ensin alkoi hieman luistamaan ja sitten kiihdytyksessä kolmoselta neloselle vaihtaessa hyppäsi vapaalle ja veti hetkeksi melkein renkaat lukkoon?
Sen jälkeen alkoi kytkin luistamaan tosi pahasti eikä kytkin enää irrottanutkaan ollenkaan? Kytkintä painaessa työsylinterin mäntä liikkuu normaalisti eli haarukan pitäisi painelaakeria liikuttaa muttei kytkin irrota ollenkaan? Laatikko irti ja kytkintä tutkimaan... Paineasetelman tähtilevy oli jännästi solmussa, niinkuin olisi hieman kytkin painettuna kokoajan. Kun asetelman irrotti, oli tähtilevy taas normaalin näköinen ja mainittakoon että kytkinlevyn kulutuspalasia oli joka paikassa. Eli ymmärrykseni mukaan asia voisi olla niin että kytkinlevystä lähteneet palaset ovat jotenkin menneet painelevyn ja tähtilevyn väliin aiheuttaen tähtilevyn epänormaalin muodon ja pahan luistamisen? Nyt siis uutta kytkintä etsimään vai onkohan tässä jotain vakavempaakin sattunut?