Ongelmana on, että nyt kun vaihdoin automaatin tilalle manuaalilaatikon, niin jostain syystä katos samalla kipinä ja suuttimille ei tule virtaa. Taustalla myös se, että turbotin kyseisen moottorin automaattina ja kaikki toimi niikun pitää. Hetken kestin ajaa kunnes otin koneen ylös ja laitoin manuaalin kiinni.
Sähköt yms samanlailla takasin kun aikasemmin, mutta nyt ei vaan käynnisty. Ohitin myös pnp-kytkimen yhdistämällä sinisen ja pinkin piuhat yhteen jolloin sain moottorin starttaamaan.
Voiko viellä olla jotain mikä estää käynnistymistä? Puolalle ei tule virtaa, vaihdoin ykk-anturin kun huomasin ettei kierroslukumittari heräile starttauksessa. Maadotus tarkistettu, kytkennät katottu läpi.. ihmettelen vain kun en tehny muutoksia kun vaihdelaatikon suhteen ja nyt yhtäkkiä katos oleellisimmat. Sytkän pääteaste vaihdettu, vakio bensa- ja sytkäboksit käytin kiinni huumorilla, mutta ei vaikutusta. Bensapumppu huutaa kun sille on joku vetäny piuhat lyhkäsemmän kautta. Releet naksuu ja sulakkeet katottu läpi. Vaihdetut osat on ehjästä purkuautosta.
Yrittäny ettiä netistä tietoa sekä samalla tutkinu autoa ja mittaillu. Uskon kyllä, että jotain jääny huomioimatta, mutta eivaan ny saa päähän mitä viellä.
Onko manuaaliksi muuttamalla viellä joku ohituskeissi kuin tuo pelkkä pnp-kytkin? Että antaa nyt pyörittää konetta, mutta sama kuin automaatilla ettei anna käynnistyä ellei ole vaihde P.
En osannu asiaa tiivistää selkeemmäksi joten kerroin mitä tehty ja jos joku viellä osaa neuvoa mitä viellä tehdä. Tähän asti ymmärtäny näitä vehkeitä kun ollu suht bolt-on hommaa. Vianetsintä tuottaa nyt tässä kohtaa tuskaa.