Alkoi isän auto pudottamaan dieseliä allensa. Koppa pois koneen päältä ja pumpun yläkannen välistä virtasi ihan selvästi.
Tuo kansihan on samalla polttoaineen määränsäädin, joten sen paikka pitäsi saada kuulemma kymmenyksen tarkkuudella samaan asentoon...

EDIT. Sittenkin alempi kansi on se, joka vaikuttaa syöttöön, ei siis tuo yläkansi.
Tuosta ylemmän kannen välistä siis.

Suuttimien paluuletkut olivat myös melko valmiit, joten ne vaihtuivat ensin.

Huolellinen puhdistus, kannen paikan merkkaus ja kansi pois. Sattui kaverilla olemaan oikea Boschin hylsykin tuoton erikoispulttiin...

Tiiviste oli ehjä, mutta aivan kivikova. Uusi tiiviste 2,80e...

Takaisin kasaan, ei vuoda enää yläkannesta, eikä ainakaan auton tyhjäkäynti muuttunut mihinkään, joten kansi toivottavasti suht. oikealla kohtaa...


MUTTA

nyt vuotaa nestepään ja pumpun välistä. En tiedä, saattoi vuotaa jo aikasemminkin, mutta en huomannut katsoa/pumppu niin yltäpäältä kurassa, että en huomannut.
Kuvassa nestepää hieman erilainen, mutta pumppu muuten suht. samannäköinen.
Eli nyt vuotaa tiiviste nro. 3 ja ehkä myös tiiviste nro. 5.

Saakos tuon nestepään purettua pumppu kiinni autossa? Entä mikä on tuo nro. 5 tiivisteen pultti? Voiko sen vain avata ja vaihtaa kuparitiivisteen?