Elikkäs kyseinen kone ei lupaillut ensin mitään moottorinvaihdoksen jälkeen, YKK anturin vaihdon jälkeen lähti ainakin yhdellä pytyllä lupailemaan ja syyksi osoittautui tämän jälkeen sytytys joka oli aivan pielessä noh tämän säätämisen jälkeen lähti käymään mutta pitäen aivan järjetöntä ääntä aivan kuin ei olisi ollut pakoputkea ollenkaan vaikka kaikki on kyllä kiristetty ja tiivisteet löytyy pakosarjasta ja ahtimen välistä (kova ääni kuului vain yhden pytyn lyödessä.

) kuulosti heiman että yksi pytty olisi sytyttänyt jotain höyryjä pakosarjassa

Tänään päivällä olin ensimmäistä testilenkkiä menossa tekemään, sammutin moottorin ja vaihdoin tallivaatteet pois ja koitan startata mutta ei edes lupaa vaan samanlailla ennenkuin tuli vaihdettua ykk anturi. Voiko intermotorin laatu näissä antureissa olla näin huono vai onko mahdollisesti jokin virtapiikki sen rikkonut en tiedä, en ole vielä kerinnyt testaamaan anturia että antaako mitään ohmeja.
Tuohon aikaisempaan paukkumiseen palaten tuli tehtyä tuo komponenttien aktivointi ja ei 4 pytyn suutin naksuta ollenkaan joten huomenna testaan lasikantapolttimolla tämän johto.
Immusta virrat testattu ja oli ihan arvoissa, Tulpat vaihdettu ja sen jälkeen kun ei enää käynnistynyt niin tulpat irroitettu ja juurikin tuo 4 pytyn tulppa aivan siisti kuin olisi juuri paketista otettu. Onko tämä 4 pytyn bensan saamattomuus voinut aiheuttaa tuon paukkumisen ?