Ostin Ruotsista tuodun, vähän ajetun Volvo 2.5t:n noin kaksi kuukautta sitten. Auto on loistava ja hienosti huollettu ennen minua ja saanut huolellista huoltoa jo minunkin omistuksessani.
Vaikka tehoa onkin ihan sopivasti, kaipaisin autoon hieman luonnetta putkiston ja ohjelmoinnin avulla. Lähestyin CT-tuningin ohjelmointeja suorittavaa virittäjää ja hän tarjosi Stage 1-luokan lastua. Lupasi naurettavan suuret 279hv / 399Nm (+69hv / +79Nm) ja kertoi tämän onnistuvan täysin vakioon malliin. En tahtoisi uskoa, joten kysyn teiltä kannattaako tähän uskoa? Hintaa lastulle hän kertoi olevan suolaiset 650€.
Pakarivirittämisestä tahtoisin tietää onko dp ja catback molempi parempi vai saako jo jommalla kummalla pelkästään jo huomattua eroa? Minulla ei ole aiempaa kokemusta pakoputkiviritteisistä autoista..
Olen otettu jos jaksatte auttaa ja kertoa. On hienoa omistaa taas Volvo, ensimmäinen autoni oli Volvo 460:n johtajamalli josta on hienoja muistoja vaikka Rellun myllyllä olikin
