Elekma  Autoracing

Referensseistä&muutakin

• 3 Vastauksia
  • 1188 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa epäröijä

• De Luxe
  • *
  • Ilo pintaan vaik syvän märkänis!
Referensseistä&muutakin
« : 10.09.2017, 05:04:59 »
Mietin tuossa eilen kun nappasin V70,n lediä lisävaloiksi,mahtaako ref-luku pysyä kurissa?
V70/mk2/-07 kyseessä,bi-xenonit ja H9 keulalla.Ennen näitä muovikuorisia umpioita oli rehdisti laitettu
ref lasiin,nyt sitä saa etsiä eikä löydä.
Onk tiatoo?Rahat piukilla,joten ei huvittas maksella sakkoja luvun ylityksestä+repiä lamppuja irti.
Tietty jos nappaan H9-lamput eläkkeelle,eli ois vain xenonit&ledit.
Täällä korvessa kun alkaa olla kohta pimeetä.
Vaihdan samalla uudet xenon polttimot,kummat lienee oikeat D1S vai D2R.Tähän törmäsin kun kyselin Erikoistekniikasta
sopivia polttimoita?
Onko kukaan vaihtanut parkkituikut lediksi?Polttimot siis.Huvittavan näköiset keltatäplät kun xenon loistaa vieressä :D

Viisaat kertokoot,kiitos
Isuzu Bellett 1500,vm-65,ajettu 74ooo

V70,vm-07 mk2

Poissa J2K

• VRCF Ry jäsen 2025
  • Grand Touring
  • www.vrcf.fi
Vs: Referensseistä&muutakin
« Vastaus #1 : 10.09.2017, 07:27:01 »
Pikainen googletus ja siellä veikkaus että 25 on ref luku näillä valoilla, eli 50 yhteensä. Ei sinne kovin ihmeellisiä ledejä voi laittaa ilman että 100 ylittyy. Laita kuitenkin hyvät, tuskin tulee sanomista.
D2R näissä taisi olla.
Mulla ja monella muulla on ledit parkeissa ilman sanomista katsastuksessa. Olen tilannut DX verkkokaupasta. On ollut sellaisia jotka simahtaa melko nopeasti. Nämä paikallaan olevat olleet jo ainakin vuoden. Halkaisija ledeillä max 10mm että mahtuu koloon.
« Viimeksi muokattu: 10.09.2017, 07:32:32 kirjoittanut J2K »
Jeep Grand Cherokee 3.0crd Overland -14
Ex. Kia Sorento -16
Ex. V70 D5 AWD -07

Poissa pomo

• Group A
  • KOFF ROCK!!
« Vastaus #2 : 10.09.2017, 11:47:33 »
Mulla olis sellanen muistikuva että ref on 30. Se pitäs lukee jossakin umpion päällä.
Jos heijastinumpiot niin D2R. Jos linssillä niin D1S. Parkkipolttimoina mulla on jotkut Motonetista ostetut, ja aiemmin ei oo ainakaan puututtu eellisissä autoissa ledeihin parkeissa. Tätä nykystä en oo viä ite leimannu

Poissa epäröijä

• De Luxe
  • *
  • Ilo pintaan vaik syvän märkänis!
« Vastaus #3 : 11.09.2017, 11:45:54 »
Kiitos vastauksista!
Nuo ledien ref on 20/kpl,eli mahtuu just sihen sataseen.
Hitto kun olis niinku ennen...umpiossa luki suoraan ref-luku.
Ledeillä näkyvyys parani huomattavasti!Kunhan saan uudet xenonit,niin alkaa näkemään.
Vielä kun löytyis "nätit" päiväajovalot,säästäis hiukka xenoneita.
Sumarit on melko vaatimattomat,eikä niitä oikein saa ees käyttää,niin josko niihin laittas pyöreät päiväajovalot?
Ootteko laittaneet jälkiasennuksena ja mihin kohtaan?Jos,niin kuva kertoo enempi kuin sata sanaa....
Isuzu Bellett 1500,vm-65,ajettu 74ooo

V70,vm-07 mk2

Carcom Oy  Elekma