Pientä päivitystä tännekkin kun hieman räpelletty auton kanssa, Elikkäs vakio moottorinohjauksen tilalle tuli vaihdettua Atecu, kipinäpuolta hoitaa vagin hukkakipinäpuola, bensanpaineen säätimeksi vaihtui säädettävä malli, 4bar gm mappi anturi sekä perus boschin avoin laippa imuilmanlämpöanturi.
Johtosarja tuli väsättyä tuosta autotunen puolivalmiista versiosta

TPS anturi perinteisesti kasiviiskympistä, johon tuli tehtyä tuollainen 11mm paksu adapteri.


Hieman kun olin säätöjä ajellut kadulla kohdilleen niin tuli varattua säätöaika dynoon mutta tämä sessio loppui ensimmäisen kaasutuksen jälkeen.
Moottorissa kaasarimallista laturin ja startin johdot joten siinä muutama ylimääräinen piuha mitkä kuuluisivat kaasariin kiinni niin yhdessä turhista johdoista katkennut pinni kiinni ja tietenkin se otti startin herätteeseen kiinni

lopputuloksena tämä johto suli mukavasti koko matkalta sulakkeille asti (ihmettelen kyllä että miksi yksikään sulake ei räpsähtänyt rikki

) auto ei sitten siinä enää käynnistynyt joten lopetettiin dynosessiot siihen, Hetken ihmettelyjen jälkeen sain auton käyntiin ja ei muutakuin häntä koipien välissä kotiin ihmettelemään.
