Elikkäs elikkäs.. mielessä oon pyöritelly mun b20 turbottamista ja tää on alusta asti ollut tosi budjettivirikone eli rahaa ei ole laittaa lähemmäs 200e turbon tiivistesarjaan.
Onkos joku koittanut ahtaa ihan vapari dellortoilla?
Sen tiedän että ahtopaineet pitää viedä myös suuttimille eli pellistä tekee suutinkannet ja painekotelosta letkut sinne.
Mikä on eka paikka joka antaa periks kaasareissa?
Toinen vaihtoehto on rakentaa painekotelo kaasareiden ympärille, onkos kellään semmosta systeemiä ollu?
Ryypyn tiiviydestä en oo varma, muistaakseni sinnekkin pitäis ahtopaineet saada?

Niin ja jos jotain setuppi kiinnostaa niin laakereilla ajettu 200km, 0.40" ylikoon männät, portattu isoventtiilikansi, f-nokka, kärjetön sytkä, kevennetty vp