Tuohon että "vain volvon omat tulpat sinne" sanoisin, anteeksi nyt vain, että hyvin on mennyt propaganda perille.

Itse olen(ja myös monet tuttuni ovat laittaneet) laittanu useita yleisiä merkkejä, bosch, ngk, champion, ainakin näitä volvoihin ja kaikki on pelanneet kunhan vaan arvot on oikeat. Nytkin omassa seitenkympissä on yli satatonnia ajetut tulpat joissa ei lue volvo..
Taitaa nekin "volvo" präntillä olevat tulpat olla boschin valmistamat?
Mutta tietysti kukin uskoo mitä tahtoo ja maksaa mistä haluaa, ei sillä. Itse vain olen siinä käsityksessä että tämän foorumin tarkoitus on auttaa volvo autoilijoita, eikä volvon huolto-ja varaosamyyntiä?
Usein nuo korjatut kaasuläppäkotelot(ainakin magneti marellista jos on kyse) pitäs oman käsitykseni mukaan olla parempia koska niissä asentotunnistin(vai oliko niitä kaksikin?) on vaihdettu magneettisesti toimivaksi. Eli ei ole enää kuluvaa pintaa, joka kuluessaan katkoo kontaktia. Josta johtuu nuo magnetimarellin viat. Ja jos volvolta olet ostanut niin epäilen että olet saanut alkuperäisen kärjellisen laitteen, et parannettua versiota.
Ps. Vasta oli jossain brittiläisessä auto-ohjelmassa juttua maseratin kaasuläpän korjauksesta. Ja näkyi muuten olevan magnetimarelli siinäkin.