Selasin kaikki v70 II virtalukko keskustelut läpi ja vaikuttaa siltä ettei kukaan ole itse purkanut tuota lukkoa. Onneksi siitä löytyy kuitenkin yksi hyvä video. Pitänee itse jossain vaiheessa avata tuo lukko ja katsoa mikä siellä murtuu. Korjauksia tekevät firmat ei tietenkään kerro salaisuuksiaan, kun sitten ei pääse enää rahastamaan korjauksella 
Minä en usko että se lukko yhtä haittalevyä kaipaa - edellisessä erimerkkisessä poistin kaikki haittalevyt kun lukko alkoi jumia ja tilasin uuden sisuksen paremmalla aikaa. Sekin oli toisaalta turhaa, velipoika korjasi Saabin jumittavan lukon vain hiomalla kuluneesta lukosta/avaimesta johtuvat haittalevyjen ylijäämät pois.
Tuota ei voi ymmärtää, miksi Volvon lukon purkamisesta on tehty noin vaikeaa - edellisissä autoissa on ollut lukkosylinterin vapauttamiseksi reikä valmiina siellä rungossa. Lukkoa ei kuitenkaan saanut niissä purettua, jos ei ollut avain pesässä virta-asennossa. Yhtä turvallista minusta varkauden kannalta.
Tuleehan noita korjattua ja minusta on hienoa, että omatoimisuutta asioiden selvittämiseen löytyy. Kokeilemalla, erehtymällä ja edellämainituista oppimalla pääsee eteenpäin.
Liiketoiminnan idea on elättää itsensä ja mahdollisesti saada jonkin verran voittoakin. Itse opiskellut asiat yleensä jätetään omaksi tai yrityksen sisäiseksi tiedoksi, jotta menetetystä ajasta saisi korvauksen. Opetteluun käytetty aika monissa asioissa ei maksa itseään hetkessä takaisin. Tuskin kovin moni työntekijän asemassa oleva jakelee omastaan niin paljon vapaaehtoisesti pois, ettei itselle jää mitään tai tulonlähde kuihtuu.
Valinnanvapaus ajankäytössä asioiden tutkimiseen on kaikille sama.
Kaikkein mukavin tilanne on se, että voi tuottaa palvelua, josta palvelun ostajakin hyötyy säästämällä rahaa uuden osan hankkimiseen verrattuna. Tuo virtalukko ei ole minkäänlaista rakettitiedettä, joten kokeilemaan vaan ja tsemppiä projektiin.