Tuli kokeiltua kyseistä operaatiota ja hyvin meni noilla ohjeilla. Kiitokset niistä
Motonetin OE-sarjassa 21-3128 (SKF VKBA 3415) tuli mukana tarvittavat pultit, napamutterit (2kpl!) sekä jarrusatulan pultit. Aikaa meni joku kaksi tuntia rauhassa puuhaillen.
Mulla oli napamutteri 36mm. Näissäkin näkyy olevan eroja.
Näin oli myös -95 turbossa (T-5R). Paketissa tuli tosiaan molempaa kokoa uudet ja käypäinen pitkä hylsy tuli napattua motonetistä jo etukäteen varuiksi.
Eikai se sen kummempaa vaadi, kuin sitä väkivaltaa, eli hakkaa se vasaralla irti, lyömällä siihen osaan napaa, johon pyörä kiinnitetään.. uusi napa kun tulee kuitenkin laakerin mukana, joten kyllä siihen kärsii lyödä
Näin minäkin ajattelin, kunnes se napa ja sisäkoolit oli lattialla, mutta runko ja ulkokoolit yhä olka-akselissa. Näinkin voi näköjään käydä.
