Race.fi  Puotilan autokorjaamo

EGR ja Pyörreläpät

  • 3 Vastauksia
  • 2108 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Jouscar

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 302
  • www.vrcf.fi
EGR ja Pyörreläpät
« : 30.04.2018, 21:04:36 »
Tuli hankittua - 14 mallin V60 D3 100 kW manuaali. Ajettu n 120 000 km.
Onko tässä moottorissa ennakoitavissa EGR karstottumista (puhdistus tarve) tai pyörreläpät vikoja(puhdistus tarve) ennakoidusti vai vaihtaa osat uusiin kun ne tulee tiensä päähän? Onko muita ennakko huoltokohteita?

Poissa volvotdi

  • Yhteistyökumppani
  • Grand Touring
  • *
  • Viestejä: 2136
  • Tampere - Pori
Vs: EGR ja Pyörreläpät
« Vastaus #1 : 01.05.2018, 20:37:53 »
Tuli hankittua - 14 mallin V60 D3 100 kW manuaali. Ajettu n 120 000 km.
Onko tässä moottorissa ennakoitavissa EGR karstottumista (puhdistus tarve) tai pyörreläpät vikoja(puhdistus tarve) ennakoidusti vai vaihtaa osat uusiin kun ne tulee tiensä päähän? Onko muita ennakko huoltokohteita?

Kyllähän ne sieltä kannattaa ohjelmoida pois kun kuitenkin hajoaa ja vielä väärällä hetkellä.
Honda CR-V 2.2i-dtec Exe Adv AT Black Edition -14, BMW 520d - 13.

Lisäätehoa.fi

Poissa Jouscar

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 302
  • www.vrcf.fi
Vs: EGR ja Pyörreläpät
« Vastaus #2 : 02.05.2018, 16:13:55 »
Kyllähän ne sieltä kannattaa ohjelmoida pois kun kuitenkin hajoaa ja vielä väärällä hetkellä.

Eli näinkin uudesta Autosta nämä voi ohjelmoida pois ja ns. tulpata?

Poissa volvotdi

  • Yhteistyökumppani
  • Grand Touring
  • *
  • Viestejä: 2136
  • Tampere - Pori
Vs: EGR ja Pyörreläpät
« Vastaus #3 : 02.05.2018, 17:27:31 »
Eli näinkin uudesta Autosta nämä voi ohjelmoida pois ja ns. tulpata?

Voi ja ei tarvitse tulpata mitään. Kaikkien laitteet eivät vielä tue noin uutta Volvoa VEA moottorilla, mutta lähiaikoina tuohonkin tulee muutos.
Honda CR-V 2.2i-dtec Exe Adv AT Black Edition -14, BMW 520d - 13.

Lisäätehoa.fi

 

Proturbo  Autodiagnoosi