Elikkäs autoon ilmestyi rouvan kauppareissulla "Moottorijärjestelmä vaatii huollon" ilmoitus. Katsoin vikakoodit omalla pilipali skannerilla joka ilmoitti viaksi P2584. Näillä eväillä varasin ajan paikalliselta korjaamolta jossa auton Eolys-säiliö täytettiin ja laskuri nollattiin. Autoa hakiessani sama moottorijärjestelmän huolto ilmoitus syttyi saman tien palamaan ja nyt autocomin lukijalla antaa vikakoodit:
"0002 Polttoaineen määrän säätöventtiili, virheellinen signaali - katkonainen"
"2584 Tietoliikennevika, ohjausyksikkö lisäaineen mittaus (ADM) - katkonainen"
Olisiko jollakulla ajatusta/kokemusta miten moisia vikoja kannattaisi lähteä tutkimaan ja korjaamaan? Omassa päässä nuo saattaisi yhdistää tuohon lisäaineen loppumiseen, ilmeisesti täytön kuittaus ja nollaus ei ole ihan läpihuutojuttu?