Moni on kysynyt taas alusta muutoksista, kuinka olen multilinkkiä madaltanut jne, ja kaikille en varmaan ole muistanut vastailla aina.
Pistetään pikku throwbackina jo kadonneet takaiskarikuvat uudelleen tähän. Jos näistä on kanssa harrastajille hyötyä. En osaa mennä kehumaan tai haukkumaan tätä ratkaisua, ei ole ollut kummiskaan kymmeniä tuhansia kilometrejä ajossa. Viimeiset kolme vuotta auto seisonut.
Aivan varmasti kovalla rahalla saa parempiakin ratkaisuja kuin tämä. En vaan tiedä paraneeko tälläinein _ei todellakaan urheiluauto_ kovinkaan paljo paremmaksi vaikka sijoittaisi 10K€ alustaan, ehkäpä? Nyt kun alusta ei letkua kuin citikoissa konsanaan, elää renkaat täysin omaa eläämäänsä kovemmassa vedätyksessä kun 23 vuotta vanhat kumipuslat joustaa huomattavasti.

Eli vielä selvennykseksi:
BC Racing BR:
850 etuiskarit, 940 yläpäät.
940 takaiskarit, yleismallin kynäjouset + teetätetyt jousilautaset iskarin kierteelle.
Takaiskarin toisenpään puslat tehty uusiksi ( muokattu vielä tuosta kuvan puslasta )
Etuiskarit menevät suoraan paikoilleen. Kallistuksenvakaajan koiranluut joutuu katsomaan toisesta autosta lyhyemmät / lyhentämään itse.
Takaiskarit menee alkuperäisen iskarin tilalle jousineen. jousi mahtuu korissa olevaan iskarikoloon ilman muutoksia. Alkuperäisen lehtijousen olen ottanut pois.
Kuvat näkyy olevan otettu jollakin nestekaasu toimisella puhelimella, mutta niistä nyt varmaan näkyy kaiken tarpeellisen.