Carcom Oy  Elekma

Laturi

• 4 Vastauksia
  • 1926 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa rajaniitty

• De Luxe
  • *
  • www.vrcf.fi
Laturi
« : 31.08.2018, 17:24:15 »
Onko tuossa Tdi koneessa tuo laturin irroitus millainen toimenpide, minä olen sitä pikkuhiljaa irti yrittänyt päästellä, eikä homma ole edennyt juuri mihinkään suuntaan.
Kierteet siellä korvakoissa näyttäs olevan vaan eipä sieltä sitten muuta ole vielä silmään sattunut.Ei pultin kantoja, eikä mitään muutakaan mistä sitä voisi ruveta irti päästämään, onko siinä joku jippo?

Poissa Jorma

• Grand Luxe Touring
  • www.vrcf.fi
Vs: Laturi
« Vastaus #1 : 03.09.2018, 10:41:57 »
Onko tuossa Tdi koneessa tuo laturin irroitus millainen toimenpide, minä olen sitä pikkuhiljaa irti yrittänyt päästellä, eikä homma ole edennyt juuri mihinkään suuntaan.
Kierteet siellä korvakoissa näyttäs olevan vaan eipä sieltä sitten muuta ole vielä silmään sattunut.Ei pultin kantoja, eikä mitään muutakaan mistä sitä voisi ruveta irti päästämään, onko siinä joku jippo?

En tiedä Tdi koneesta, mutta D5 versiossa laturin pultin kannat on siellä apulaitehihnan puolella, niitä ei näe, käsikopelolla löytää. Jossain niistä siimapyörissä on reikiä joiden kautta saa hylsyn pultinkantaan.

Poissa paku97

• :hello:
  • Turbo
  • www.vrcf.fi
« Vastaus #2 : 03.09.2018, 12:46:24 »
Mun D5:sa laturi kiinni kompuran kahdella ylimmäisellä pultilla, justiin ja justiin näkyy. Kompura 4:llä pultilla.
...eipäs hättäillä, niin kuin köyhät

V70 2.4D5 man. n.220hp/460nm. 1.4bar. -02

Poissa Jorma

• Grand Luxe Touring
  • www.vrcf.fi
« Vastaus #3 : 03.09.2018, 16:16:19 »
Mun D5:sa laturi kiinni kompuran kahdella ylimmäisellä pultilla, justiin ja justiin näkyy. Kompura 4:llä pultilla.

Joo, muisti palailee pätkittäin. Vaihdoin mun laturiin hiilet/säätimen ja laakerin viime vuonna. Aluksi sai ihmetellä miten se sieltä irtoaa, mutta ei lopulta ole aivan niin hankala kuin luulis. Laturia muistaakseni nimitettiin "sivukiinnityksellä" tai sinnepäin.

Poissa rajaniitty

• De Luxe
  • *
  • www.vrcf.fi
« Vastaus #4 : 03.09.2018, 17:22:44 »
Kyllä sitä on hölmö  :) Irtihähän se laturi jo oli, olinkin jo päästänyt jossain vaiheessa ne sen pultit irti väänti vain irti rungostaan, niin se oli kädessä  ;D
« Viimeksi muokattu: 03.09.2018, 17:29:50 kirjoittanut rajaniitty »

Samppasport  Futurez