moi,
poikani Volvo S70 (2,5T) bensa (etanoli) , alkoi käymään kuin Zetor traktori autoa talliin ajaessa.
Kun auto sammutettiin, niin se ei enää jaksanut pyörähtää käyntiin.
Autolla ajettu 320 tkm ja se on toiminut moitteettomasti tähän saakka ( huollettu auto

Nyt korjaamolla oli tutkittu vikaa ja oli todettu syyksi, että ykkössylinteri oli täynnä polttoainetta.
Ko.sylinterin ruiskusuutin ei sulkeutunut.
Nyt kun uusi suutin vaihdettiin , samalla myös moottorin öljyt .
Auto oli lähtenyt hyvin käyntiin ja käynyt hetken ongelmitta, mutta sitten moottori oli käynnyt kolisemaan.
Nyt epäillään viaksi kiertokankea / kampiakselin laakerointia eli korjaus ei enää kannata korjaamon mielestä.
Mistä muualta voisi vielä vikaa etsiä vai pitäisikö todeta sama asia kuin korjaamo , että moottori on kaput!
Kiitos etukäteen kommenteista.