Joo, noiden kilsojen ja hyvän yleiskunnon takia tästä ois tarkoitus tehdä seuraava käyttöauto.
Sen verran täytyy korjata tilannetta, ettei nuo öljyt enää toisen vaihtokerran jälkeen ihan pikimustat ole, ainakaan jos tikkua katsoo. Paskaa siellä kyllä liikkuu edelleen, mutta punainen värikin on erotettavissa

Viimeisimmän vikavalon syttymisen ja tielle jäämisen jälkeen ei näköjään antanutkaan muita vikakoodeja kuin että turbiinilukko ei kytkeydy.
Koodien nollaamisen jälkeen ajettu testiajoa maantiellä 200km, ja toimii toistaiseksi täysin.
Tuohan on joka kerta nuolivalon syttyessä lakannut myös vetämästä, mutta sammutuksen ja uudelleenkäynnistyksen jälkeen toiminut taas. Liekö ihan yleinen ominaisuus, että vikatilassa hävittää vedot?
Ei kai tuota auta kun seurailla ja testailla, ja jos vielä oireilee, miettiä laatikon vaihtoa. Tuohon vaan ei suomesta kovin helpolla tahdo löytää vähänajettua laatikkoa, kun on jo msa 15.8 ja CAN-väylä, ja tässähän laatikon sähköt on erilaiset kuin vanhemmissa..