Jos on autonosturi niin koko paketti alakautta pois apurunkoineen. Onnistunee myös keula ylöstunkattuna laskea apurunkoa joko kokonaan tai vain laatikon päästä niin että lootaa mahtuu vetämään ulospäin. Henk koht en tykkää auton alla temuta tämmöisten suht painavien ja hankalien komponenttien kanssa vaan nostaisin paketin nostimella pois kokonaan.
Etupään ripustuksia joutuu purkailemaan jo pelkästään vetarien takia mutta tämä lienee jo selvää, apurungon kanssa pelaillessa pitää löysätä ohjausvaihde myös.
Ilmastointia, jos sellainen on, ei tarvitse tyhjentää kun irroittaa kompuran moottorin kyljestä ja sitoo sen johonkin.
Aikalailla perus pura-kasaa meininkiä. Ilmanputsarikotelo pitää/kannattaa irroittaa koska se ei ole oikein millään kiinni ja sen alla ja haitoilla on ne vaihteensiirtovaijerien päät.
Pakoputki pitää muistaa irroittaa turbosta.

Vetarien kanssa kannattaa olla varovainen ettei leväytä niveltä, kuulamalli on innokas purkautumaan ja sitä saa sitten näprätä takas kasaan.