Elekma  Autoracing

850 puhaltimen moottori

  • 2 Vastauksia
  • 1389 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Volvoust

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 9
  • www.vrcf.fi
850 puhaltimen moottori
« : 01.11.2018, 21:04:46 »
Joo -95 vuosimallin kasipätkässä puhaltimen moottori huutaa ku sika lahtipenkissä, pyöriminen loppuu varmaan ihan kohta. Veikkaan että moottorin pysähtyminen johtuu siitä että mulla ei ole raitisilmasuodatinta nii moottoriin kertyy ajan kanss pölyä ja likaa. Kuitenki olin toiselta keskustelufoorumilta lukevinani että jotkut ottaa raitisilmasuodattimen talveksi pois.

Uskallanko vaihtaa nyt uuden puhaltimen ja luottaa siihen että se toimii talven ajan ja sitten keväällä hankkia raitisilmasuodattimen?

Ps. Kaikista volvoista tuntuu puuttuvan raitisilmasuodattimen se "kotelo", se suorakulmion muotoinen johon se suodatin laitetaan. Mullakin puuttuu se nii tietääkö joku mistä ..tusta voisin hankkia sen ku ei niitä myydä missään.. Ketutta ku tää on jo toinen puhaltimen moottori joka menee rikki

Poissa jen

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4624
  • OHO! tuli vähän äkkiä......
Vs: 850 puhaltimen moottori
« Vastaus #1 : 01.11.2018, 21:10:50 »
uskallat,ei se sitä riko/kuluta et ei ole suodatinta,sen takia ei ole koteloa kun kaikkiin ei ollut vielä silloin laitettu suodatinta vaan oli lisävaruste!
« Viimeksi muokattu: 01.11.2018, 21:13:33 kirjoittanut jen »
mikään ei ole niin lopullista kuin väliaikainen!

Poissa Taunu

  • Luxe
  • *
  • Viestejä: 2
  • www.vrcf.fi
Vs: 850 puhaltimen moottori
« Vastaus #2 : 19.11.2018, 15:58:17 »
Joo -95 vuosimallin kasipätkässä puhaltimen moottori huutaa ku sika lahtipenkissä, pyöriminen loppuu varmaan ihan kohta. Veikkaan että moottorin pysähtyminen johtuu siitä että mulla ei ole raitisilmasuodatinta nii moottoriin kertyy ajan kanss pölyä ja likaa. Kuitenki olin toiselta keskustelufoorumilta lukevinani että jotkut ottaa raitisilmasuodattimen talveksi pois.

Uskallanko vaihtaa nyt uuden puhaltimen ja luottaa siihen että se toimii talven ajan ja sitten keväällä hankkia raitisilmasuodattimen?

Ps. Kaikista volvoista tuntuu puuttuvan raitisilmasuodattimen se "kotelo", se suorakulmion muotoinen johon se suodatin laitetaan. Mullakin puuttuu se nii tietääkö joku mistä ..tusta voisin hankkia sen ku ei niitä myydä missään.. Ketutta ku tää on jo toinen puhaltimen moottori joka menee rikki

Kysypä koteloa vaikka paikalliselta Volvo-myyjältä. Minä sain omani sieltä (tosin vm.-97). Hinta lienee 30-40 ecua.

Taunu
Taunu

Sillä varmuudella, minkä täydellinen tietämättömyys asiasta antaa.

 

Futurez  Kulkukoira