RallyBaron  Samppasport

Mootorin tukikumit

  • 1 Vastauksia
  • 1155 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa leevihammi

  • Luxe
  • *
  • Viestejä: 4
  • www.vrcf.fi
Mootorin tukikumit
« : 20.11.2018, 19:51:08 »
Epätietoinen kysyy että kuuluuko moottorin alipaineella tomivan tukityynyn ympärillä oleva vaijeri olla kireällä vai löysällä kun auto ei ole käynnissä. Nyt vaijeri on löysällä eli tuki ikäänkuin makaa pohjassa.
Moottorin käynti tuntuu vähän ratissakin.
Tuessa ei tapahdu minkäänlaista liikettä kun auto on käynnissä ja imuletkun irroittaa. Imua kyllä löytyy letkusta.
Tukityyny on mitattu ja todettu ehjäksi samoin letkut.
Auto on 2007 xc90 diesel ja ajettu 135000.
Olen omistanut Volvon vasta vähän aikaa enkä oikein tiedä mikä on normaalia ja mikä kuuluu asiaan.
Ehkä kuvittelen turhia.

Paikalla Mustalaatikko

  • VRCF Ry jäsen 2025
  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 6448
Vs: Mootorin tukikumit
« Vastaus #1 : 21.11.2018, 13:43:42 »
Tyhjäkäyntivibraatiot näissä on aika normaalia dieseleissä. Toki tuennat kunnostamalla ne pienenee.
v70 D5 -03 AT (käyttis), Toyota Hiace D4D 65kw -06, V70 2.5 10v -98, 855 2.5 10v -94 (ex), Renault Clio RN1.2 -95 (ex)

 

Futurez  Kulkukoira