Futurez  Kulkukoira

s80 kansirikki?

• 4 Vastauksia
  • 2026 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa ILZZU

• Luxe
  • *
  • www.vrcf.fi
s80 kansirikki?
« : 01.10.2011, 13:31:25 »
elikkäs tarinahan alkaa näin:

oli kuulas aamu savukosken pienessä sivukylässä jossa ilkka starttaili volvo s80 2.5tdi -00, auto hörskähti iloisesti käyntiin ja ilkka lähti pakittelemaan kohti liittymää jotta saisi autonsa käännettyä.

pakitettuaan liittymään hän vaihtoi ykkösen silmään ja aikoi lähteä eteenpäin ajamaan, noh katsos kummaa ja auto raukka sammui. tästä masentumatta ilkka alkoi uudelleen startata autoaan mutta, se ei käynnisty enää!

lopulta pitkän startin runkkaaamisen jälkeen auto käynnistyi mutta todella huonosti käyden ja vahvasti savuttaen ja sammuen heti kun kaasun löysää, myös käynti ääni oli aika kipeähkön kuuloinen..

kertokaa minulle nyt että mikä autoraukastani on rikki mitä sille voisi tehdä ja paljonko remppa maksaa?!?!?

KIITOS JO ETUKÄTEEN!

Poissa (Miksu)

• Yhteistyökumppani
  • Turbo+
  • *
  • www.carcom.fi
Vs: s80 kansirikki?
« Vastaus #1 : 01.10.2011, 13:50:29 »
Yksi mitä mieleen tulee, olisi pumpunhihna, vaikkapa hampaat kadonneet, toinen on sitten toki tuo jakopäänhihna.
Vaikea heittää mitään arviota, kun ei tiedä mikä vikana, jonkun se tarvisi kyllä ihan fyysisesti tutkia, eli jos et itse osaa, niin vie korjaamolle tai lahjo joku kaveri tekemään se :)

Poissa ILZZU

• Luxe
  • *
  • www.vrcf.fi
« Vastaus #2 : 01.10.2011, 13:55:15 »
elikkä voiko naftapumpun hihnan vaurioituminen aiheutta kyseiset oireet? onko kyseinen hihna tämä kuljettajan puolella oleva suojien sisällä oleva hihna? ja onko itse jakohihna tämä vasemmalla oleva hihna jossa on myös laturi yms.?

Poissa (Miksu)

• Yhteistyökumppani
  • Turbo+
  • *
  • www.carcom.fi
« Vastaus #3 : 01.10.2011, 13:57:02 »
elikkä voiko naftapumpun hihnan vaurioituminen aiheutta kyseiset oireet? onko kyseinen hihna tämä kuljettajan puolella oleva suojien sisällä oleva hihna? ja onko itse jakohihna tämä vasemmalla oleva hihna jossa on myös laturi yms.?

Juuri näin.

Se jakohihna on kotelon sisällä sielä apukuskin puolella, se hihna joka siellä on näkyvissä, on apulaitteiden hihna ("laturin hihna")  Jakohihnaa ei pääse näkemään irroitamatta koteloa.

Poissa ILZZU

• Luxe
  • *
  • www.vrcf.fi
« Vastaus #4 : 01.10.2011, 14:06:14 »
täytynee pitää sormia ristissä että kyse todellakin on polttoaine pumpun hihnasta.. muussa tapauksessa taitaa olla aika hintava laaki..

Race.fi  Puotilan autokorjaamo