396tkm ajettu, m56 vaihteisto, Samppa Sport lastu, vuotava takakumityyny.
Ostin kesällä "kytkin vikaisena", eli sen piti luistaa, mutta tiistaina tehty päästötesti poisti kytkimen pois laskuista. Paikallaan kaasu pohjaan poljettaessa moottori pärähtää ja ahtopaine kyykkää, samalla railpaine putoaa. Ajaessa ahdot nousee n.2500hpa testerin mukaan ja railpaine nousee lineaarisesti. Vian tullessa esiin ahtopaine kyykkää ja railpaine tippuu ja meno hyytyy.
Kopioitu showroomista:
Tulpattiin moottorin tukikumit.
Mitattiin ahtopainetta, raili painetta ja kierrostietoa delphin lukijalla ajaessa ja paikoillaan. Moottori päästää "päräytyksen" 3500rpm kohdalla, jos kiihdyttää kaasupohjassa. Samassa tippuu ahto- ja railipaine ja kiihtyminen lakkaa kuin seinään, mutta vauhyi pysyy suunnilleen samana, kauaa sitä ei viitis vika päällä polkea... Paikallaan ollessa huomattiin kierrosluvun seilaavan läppärin näytöllä n. 70rpm, jota ei mittaristosta erota. Paikallaan testattiin pärähdystä, jos painaa kaasun pohjaan kerrasta, päräys ilmaantuu, mutta kierroksia hivutettaessa kohti rajoitinta, ei kuulu/tapahdu mitään ja kestää kierrättää 5000rpm kakomatta

.
E: ei vikakoodeja