Eli auto S80 -08 2.4D. Auto käynyt nelipyöräsuuntauksessa, mutta voiko ohjearvot olla sellaiset, että syö takarenkaita sisältä niin helvetisti? Onko ko. autossa camberin (eikös tuo camber ole) säätö mahdollisuutta? Renkaat kuluneet samanlailla molemmilla puolilla.
Joskus vuonna 2008 kävin tällaisella autolla nelipyöräsuuntauksessa. Oikeita arvoja ei löytynyt koneesta. Jonkun mondeon tiedoilla taisi jotain lähelle oikeita tulla. Ns. säätö on voitu tehdä väärillä tiedoilla. Rengasliikkeessä se väärin tehty säätökin voi olla pelkkää tuloa

kun saadaan myytyä uudet renkaat.
Camberia ei tuosta juuri säädellä, paitsi että se väkisinkin muuttuu aurausta säädettäessä. Aurausta tuosta säätäisin aurauksen suuntaan. "Mittasin" sulle aurauskulmat omasta aivan samanlaisesta: Laitoin suoran edestä taakse yltävän laudan kiinni renkaiden reunaan lähes puolivälin korkeudelle. Takarenkaiden etureunaan jää noin 2mm väli.
Säätö on alla alatukivarren päissä keskellä takana ja niitä ylettyy (ainakin itse) säätämään ilman auton nostamista. Tukivarren takapuolella on lukitusmutteri (18mm avain?) joka löysätään ja tukivarren etupuolella on epäkeskopultti (15mm avain?) jota hiukan kääntämällä tukivarsi liikkuu sisään tai ulos.