Liuta tyhmiä kysymyksiä. Eli autona xc90 3.2 -08 160 tkm ajettuna, auto menossa ensiviikolla korjaamolle jossa vaihdetaan 80 tkm ajettu tarkastettu ja takuun omaava toimiva vaihdelaatikko. Ilmeisesti olisi helppo vaihtaa samalla tämä surullisen kuuluisa booriholkki vai onko jostain vuosimallista lähtien holkki ongelmat vähentynyt/poistuneet? Mites vaihdelaatikon öljynsuodatin, kannattaisiko se vaihdattaa samalla nyt kun laatikko on irrallaan? Ja onko sen homma muuta kuin öljypohja irti ja suodattimen vaihto ja pohja takas uudella tiivisteellä? Työt tehdään myyjäliikkeen tahdosta paikallisella vianorilla niin eikös siinä softaanki pitäisi jotain tehdä, öljynvaihtolaskurin nollaus, sopeutuksen nollaus, päivitykset?? Onnistuneeko softahommat vianorilla? Autoon vaihdetaan samalla myös takaperä joka jyrisee ja ujeltaa.