Kulkukoira  Proturbo

Ohjainboxilaatikolta putki irti?!

• 1 Vastauksia
  • 1555 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa jari75

• De Luxe
  • *
  • Kahta en vaihda: Volvoa ja Vaihdetta.
Ohjainboxilaatikolta putki irti?!
« : 17.10.2011, 17:56:28 »
Huomasin tuossa kun vaihdoin laturin hihnan niin siitä laatikosta missä on sähköboxeja niin on se putki irti mikä menee rintapeltiin. Asiaa siinä tutkin ja tulin siihen tulokseen että täytyy ilmeisesti ottaa ne boxit pois ja koko laatikkoa vähän irroittaa että sen putken saa sinne väliin??? Vai miten on? Oli hieman päässyt pölyä laatikon sisälle. Auto toimii tällähetkellä hienosti mutta toimiiko se sen jälkeen kun niitä irroittelee?
Olen oppinut että "älä rassaa toimivaa". :nohnoh
Tukin välin "väliaikaisesti" Jesarilla.
850 2.4 10v aut. -95 sedan

Poissa Koo Pee

• De Luxe
  • *
  • www.vrcf.fi
Vs: Ohjainboxilaatikolta putki irti?!
« Vastaus #1 : 17.10.2011, 19:51:02 »
Huomasin tuossa kun vaihdoin laturin hihnan niin siitä laatikosta missä on sähköboxeja niin on se putki irti mikä menee rintapeltiin. Asiaa siinä tutkin ja tulin siihen tulokseen että täytyy ilmeisesti ottaa ne boxit pois ja koko laatikkoa vähän irroittaa että sen putken saa sinne väliin??? Vai miten on? Oli hieman päässyt pölyä laatikon sisälle. Auto toimii tällähetkellä hienosti mutta toimiiko se sen jälkeen kun niitä irroittelee?
Olen oppinut että "älä rassaa toimivaa". :nohnoh
Tukin välin "väliaikaisesti" Jesarilla.

Ajatuksena tuo maantiepöly moottorin ohjauksen jne." piilastulla" joka kenties on varustettu jäähdytysrivoilla jne. voisi aiheuttaa ylikuumenemisreaktion ym.vikavirtoja kosteuden
kerääntyessä kivipölyyn?

>hellä imurointi tms. ja sähkökomponenttien putsaus spray vois siirtää ongelmaa
joka voi seurata moisesta moskasta joka ei boxin sisälle kuulu?
Kai tuo torvi jotenkin tuohon jäähdytys/puhtaampaan ilmankiertoon liittynee?

Tämmöinen ajatus>noihin boxeihin en koske itse pitkällä tikullakaan, ovat senverta arvokkaita ja hermolle käyviä laitteita vanhan liiton säätäjälle :P.

Puotilan autokorjaamo  RallyBaron