Nyt on ehditty taas taas tallilla touhuamaan ja vihdoinkin saatu ehkä jotain aikaiseksikin!
Moottori ja vaihteisto tuli pari viikkoa sitten naitettua toisiinsa. Netistä löytyi selkeät ohjeet kytkimen painelaakerin lepuutusvaran mittaamiseen. Haarukkaan lisäsin n. 6mm tavaraa jolloin päästiin toleranssiin joka on 2-5mm.

Moottoriin oli tässä vaiheessa tehty kaikki mikä oli vielä irrallaan helppo toteuttaa ja sitten pääsikin pakettia kokeilemaan nostaa autoon.

Asennus kokonaisena pakettina osoittautui yllättävän hankalaksi vaikka ajattelin sen olevan helppo 700-sarjaan. Öljypohjan irroituksella olisi tullut lisää tilaa mutta päätin pudottaa apurunkoa asennuksen ajaksi alas helpottaakseen paikoilleen muljahtamista ja sinnehän se lopulta parin tunnin taistelun jälkeen sujahti ja hyvältä näyttää!

Tänään vielä illalla syyläri löysi paikallensa ja samalla oli helppo keksiä välijäähdyttimelle paikka. Vähän piti valojen vierestä peltiä leikata että sai lähdöt sillee että niihin vielä silikonikurvit mahtuu ja lopulta paikka löytyi tuosta keskeltä keulaa ja kiinnitys ylhäältä ja alhaalta helposti kierretangolla. Tuntui tukevalta nipulta. Tuohon eteen tai coolerin yläpuolelle jäi vielä mukavasti tilaa öljynlauhduttimelle.

Päivitellään kun on taas kerrottavaa!