Noniin viimeikin iskari jumppa alkoi, eihän se alkanut kun tammikuusta kun piti osat ostaa

En ollut aiemmin tehnyt iskarin vaihtoa, niin ajattelin kokeilla. jousipuristimet sain lainaksi ja auto appiukon pihaan kun löytyy hallitunkki ja pukit jne.. Auto ylös ja pukit alle ja WD-40 pultteihin ja muttereihin.

Alimmaiset pultit olivat tiukassa mutta lähti auki kun otti rengas-avaimen apuun.

Laitoin samalla uuden pölysuojat ja pohjaan lyöti kumet.

ilman ongelmia tämä ei kuitenkaan sujunut, toisen tolpan kans kävi kämmi olin laittanut yhden osan väärinpäin

ja sit jousi oli jäänyt hassusti etten saanut kunnolla puristimia kiinni. Lopulta sain laitettua paikallensa ja koeajolle, ja klopisee

Syyksi paljastui nopeasti iskarin ylimmän mutterin vähäinen kiristys, auto takas pukeille ja paketti irti molemmin puolin. pultti mopolla ammuin ylimmän mutun kiinni kunnolla ja samalla toisella kädellä pitäen putkesta kiinni ettei pyöri.. Tolpat takasin ja seuraavaksi olikin koiranluiden vaihto jotka ei ole mallia Ikean kuusiokolo avain.

uudessa oli pitkällä pultilla oleva kiinitys ja asennus oli muutenkin veemäinen tolla systeemillä, joten käytin vanhan
tangon hyödyksi ja putsasin sen. Laitoin uudet kumit vanhaan tankoon ja paikalle. Nyt ei kilise ja kolise

Seuraavaksi käsijarrun kengät
