Carcom Oy  Elekma

Kauko ohjain

  • 18 Vastauksia
  • 3356 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa mulugren

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4010
  • It is speed! Speed of hand, speed of mind
Vs: Kauko ohjain
« Vastaus #15 : 04.04.2020, 10:01:16 »
Vuosimallin 2015 XC60... Ja sain sen tänään toimimaankin, kunhan luin käyttöohjeen oikein ajatuksen kanssa. Vika oli siinä, että olin tallentanut penkin säädöt ykkös- ja kakkospaikkoihin peräkkäin, siis etuovi oli avattu vain kerran. Eihän säädöt tietenkään voineet molemmat tallentua eri avaimiin...

Istuimen asetukset tallentuvat automaattisesti joka ajokerralla. Et tarvitse niitä muistinappeja kuin siinä tapauksessa että lainaat omaa avaintasi jollekin joka säätelee penkin piloille. Silloin sinun pitää säätää istuin mieleiseksesi sillä muistinapilla tai säätönapeilla. Ehkä tämä oli jo sulle selvää mutta varalta mainitsen. Minä luulin ens alkuun että muistipaikat ja avainmuisti liittyvät toisiinsa mutta eivät liity. Erilliset systeemit
"We are either kings or pawns of men" ~Napoleon Bonaparte

Poissa ttdriver

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 20
  • www.vrcf.fi
Vs: Kauko ohjain
« Vastaus #16 : 04.04.2020, 12:54:15 »
Ei ollut selvää, kiitos tiedosta! Tää on ollut melkoista opiskelua, vaikka en enää ihan noviisi olekaan autojen kanssa. Kolmisen kymmentä niitä on itsellä ollut, mutta tämä on vasta toinen Volvo. Ja se ekakin oli vm.2001, joten eipä siinä liikaa näitä "herkkuja" ollut. Nykyisessä "eläkevirassani" olen ajanut kolmen kuukauden aikana n. 50 eri autoa, ja jokaiseen on ollut pakko edes vähän tutustua, jotta niiden kanssa on pärjännyt. Oppia ikä kaikki...  8)
Liikenteen ammattilainen EVP
Apple-myönteinen
XC60 D4 vm-15

Poissa mulugren

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4010
  • It is speed! Speed of hand, speed of mind
Vs: Kauko ohjain
« Vastaus #17 : 04.04.2020, 14:16:07 »
Keyless ja automaatisesti säätyvä istuin on näissä kyllä mietitty ja toteutettu tosi hyvin. Peilitkin säätyy..ja se mittariston teemakin 8) Vaimo ihmetteli että miten minun ajaessa mittaristo aivan erinäköinen. Sitten piti hänellekin räpeltää se sport mittaristo. Se onkin paras, itse tykkään vielä tuunata ne värit liki huomaamattomiksi. Paljon hienostuneempi kun ei leisku punainen niin älyttömästi
"We are either kings or pawns of men" ~Napoleon Bonaparte

Poissa ttdriver

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 20
  • www.vrcf.fi
Vs: Kauko ohjain
« Vastaus #18 : 04.04.2020, 15:08:24 »
Vähän menee ohi kaukosta, mutta sallittaneen... Mää en erityisemmin tykkää punaisesta, mutta taitaa olla ainoa, johan saa nopeuden näkymään diginä?
Siihen olen tottunut kolmessa edellisessä volkkarissa, joten on vaikeaa luopua.
Liikenteen ammattilainen EVP
Apple-myönteinen
XC60 D4 vm-15

 

Puotilan autokorjaamo  RallyBaron