Jotkut osat alkaa olla vähän kiven alla. Perus kulutusosia löytyy aika hyvin, samoin koneen osia noihin volvon koneisiin.
Ruosteen määrä vaihtelee aika paljon millaisella pidolla ollut. Takakaaret, lehtijousen kiinnikkeet, vaihteiston kiinnitys ja etuhiekkapelti herkimmät ruostumaan.
Itsellä ei ikinä ole ollut isompia ongelmia näiden kanssa. Vaihteiston synkrot on monessa vähän reilummin kenkää saaneessa ollu aika kuluneet. Jopa nuo rellun koneelliset B14 ja B172k on ollu ihan luotettavia, vaikka paljon pahaa niistä kuulee.

Kaasarin bakeliitti laippa halkeaa helposti (liian tiukkaan kiritty?). Pariin yksilöön joutunut vaihtamaan.
Kulutuskin on ihan maltillinen jos ei ole raskas kaasujalka (-87 B200k keskik. 7.5l/100km)
Kaikki omat ollu facelift malleja, en tiedä miten paljon pre-facelift eroaa niistä.