Autodiagnoosi  Carcom Oy

Kysymystä Tulpanjohdoista

• 5 Vastauksia
  • 1006 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa injector

• Grand Touring
  • Tulevaisuuden Johtaja
Kysymystä Tulpanjohdoista
« : 23.09.2020, 22:12:54 »

Vaihtelin tuossa reipas pariviikkoa takaperin tulpatjohdot ja puolan johdon. Entiset antoivat tulpanhattujen kohdalta läpi, huomasi pimeällä ja sitä ennen koneen hengettömyydellä. Uudet tuli Bossilaiset, nämäki sitten rupes läpi ampuu ku reippaammin ajoi koneen lämpimäksi. Tulpanhattujen kohdalta läpi ja uutena puolanjohdosta oikein kahdesta kohti runkoon

Onkohan olemassa toimivia ja lämmön kestäviä johtoja? vai pitääkö tässä lämpösukkaa tarjota hatun kohdalle
Entiset johdot oli Bougicord

Poissa P11S1

• VRCF Ry jäsen 2025
  • Grand Luxe Touring
Vs: Kysymystä Tulpanjohdoista
« Vastaus #1 : 23.09.2020, 22:28:57 »
Olen käyttäny useimmiten volvon orkkis johtosarjoja ja semmosia keräilyeriä kun parhaat on kerätty talteen. Ja yhdet johdot olen volvolta ostanut ihan oem volvon logoilla ei sanomista (2014) asti olleet paikoillaan ja edelleen ovat. Ja sitten oon ostanu tarvikkeena noita Bougicordin johtosarjoja. Sellaisella tainnut ajella jonkun 30tkm ilman ongelmia.

Tuossa missä on eteen ylös pakosarja ja johdot vähän huonossa paikassa niin siinä on hyvin menestyneet +20v  vanhat orkkis johdot toistaseks  :D
744turbo ic++ -90 / 764turbo jenkki -85 / 945GL -95 / V70 2.5 20v -99 / Hilux LN110 -89
Purussa 700/900 volvoja

Poissa Kalamies

• Dynomies
  • VRCF Ry jäsen 2025
  • Grand Touring
« Vastaus #2 : 23.09.2020, 23:20:58 »
Ja sitten oon ostanu tarvikkeena noita Bougicordin johtosarjoja.

Kuten myös. Helppoa, halpaa ja toimivaa. 6431 on oikea sarja päätyjakajalliseen puolanjohtoineen (ei regina).

Tucci

• Vieras
« Vastaus #3 : 24.09.2020, 08:45:02 »
Vaihtelin tuossa reipas pariviikkoa takaperin tulpatjohdot ja puolan johdon. Entiset antoivat tulpanhattujen kohdalta läpi, huomasi pimeällä ja sitä ennen koneen hengettömyydellä. Uudet tuli Bossilaiset, nämäki sitten rupes läpi ampuu ku reippaammin ajoi koneen lämpimäksi. Tulpanhattujen kohdalta läpi ja uutena puolanjohdosta oikein kahdesta kohti runkoon

Onkohan olemassa toimivia ja lämmön kestäviä johtoja? vai pitääkö tässä lämpösukkaa tarjota hatun kohdalle
Entiset johdot oli Bougicord
Ei ole normaalia, jakajan kansi irti ja muovikoppa päältä pois, mitä löytyy?
Lämpeääkö joku sähköosa erityisen kuumaksi?

Kankikari

• Vieras
« Vastaus #4 : 24.09.2020, 10:08:02 »
V jakajan kansi voi olla halki ja lyö sieltä mihin sattuu. Entäs miten onko kannen takapään maadotus ehjä

Poissa injector

• Grand Touring
  • Tulevaisuuden Johtaja
« Vastaus #5 : 24.09.2020, 12:08:41 »

Kansi ja pyöriä ei oo kauheen vanhat, pitää tarkistaa silti
Käsikopelolla ei tunnu sähköosat kuumalta ja maadoitukset on ehjät. Tulpatki on vasta vaihdettu Ngk Bp7es

Samppasport  Futurez