Nyt on vaihdettu vauhtipyörä ja kytkinpaketti työsylintereineen. Kaikki pultit, kampuran stefa sekä kaikki laatikon stefat, Valeoo eli volvo originaalia.
Uudet öljyt laatikkoon ja mehut koneeseen. Sekä yksi tärkeä muistutus, se tulppa kampuran yläpuolelle. Toimii öljykanavassa ja oli tässä vielä kumia tms. joka oli jonkin verran vuotanut levittäen öljyä pitkin kytkin koppaa. Kaikille muistutuksena, että se kannattaa todellakin vaihtaa. Se kun hajoaa totaalisesti, niin öljyt on mäellä ja kaikki sitä mukaa pask.....
Kyllä on nyt mukava ajella. Ei tarvi enää jalalla korjata kytkinvauhtiksen vikaa. Kolinat loppui
Jotkut ei ymmärrä miksi laittaa auton hinta ko.remonttiin, mutta kun nää on niin hyviä pirssejä ja nyt tuolla vedetään taas seuraavat 405tkm. Siihen ei monet pysty

