Sitten olikin vuorossa leimaaminen ja leimahan tuli heittämällä ilman mitään mutinoita.
Nyt se sitten olis takaisin liikenteeseen ehostettu!


Sen huomasin heti että ihan niin kuumaa puhallin ei hyttiin puhaltanut mitä kuuluu niin termostaatin vaihtelin. Paikallaan näytti olevan vielä orkkis termari tai ainakin volvolainen se oli.

Myös auton ryhtiä hiukan korjasin vaihtamalla taakse 945 classicissa joskus olleet jouset. Ainakin jousen vahvuus oli vähän paksumpi. Siitä en tiedä oliko jouset sitte ihan farkun vakiot vai jotkut vahvistetut mallit. No oli mitkä oli niin perä nousi sen toivotun verran mitä pitikin (20mm) ja auto ryhdistäytyi.

Laitoin myös heti leiman jälkeen keulille vähän lisävaloa pimeyteen. Etsinnässä oli jotkut aikakauden pyöreät 9'' lisävalot 2kpl tai sitten kolme. Ei tunnu oikeen kauheen häävisti olevan ehjiä tarjolla boschia tai hellaa. Joten laitoin nyt hyllyssä olleet bilteman valot keulille. Kuvassa näkyvän vasemman sumuvalon reunasta puuttuva palanen on myös korjattu vaihtamalla tuo valon sivukappale.

Myös kulutusta mittailin niin ensimmäiset 400km mentiin 9,2L keskikulutuksella ja toiset 500km putosi tasan 9L. Suht maltillisesti menee ainetta.
