Ajan kuluksi leikkelin 740 D24T.n ja 240 D24 vaparin öljypohjaa. 740 turbon pohjasta leikkasin öljynpaluun laipan irti ja sovittelin palasen vastaavalle paikalle 240 vaparin pohjaan.

Öljypohjien eroja.



240 pohja on hyvin kiilamainen ja ohut tuosta kohtaa, joten sai jonkun verran muokkailla palasta. Aluprofiilin pätkää hyvä ruuvailla kiinni.


240 etuakselin palkki ja raidetanko tulee hyvin lähelle (n.3cm?) tuota öljypohjan tasaista kohtaa. Pitäisi sopia paikoilleen varsinkin kun uusii moottorin tukikumit. Onpahan öljynpaluu ns. alkuperäisellä paikalla.
Hitsatessa saa jonku verran täyttää rakoa/korkeuseroa kun eivät aivan saman muotoisia ole tuolta kohtaa. Varmaan puikkoa tai ticciä näytettävä.