Juu. Tosson ton vanhemman nostokohtia.

Väittäisin että nuo apurungon nurkat on hyviä kohtia, ei niillä kyllä koko nokka nouse ellei oo kaks tunkkia tai pukittaa ensin toisen puolen mutta on turhan työlästä.
Thx. Volvossa keulan nosto, esim. koiranluiden vaihtoon, on hiukka työlästä kun kyljen etummaisesta nostokohdasta myös takapyörä nousee ilmaan. Viimeksi käytin kahta tunkkia, koko auto ei onneksi noussut ilmaan

Kuvan keltaisen (lienee pohjapanssarin takana) nuolen paikasta voisin yrittää ja käyttää paksua, noin 150mm halkaisijan kumityynyä hallitunkissa. Tai sitten kahdella tunkilla sivuilta.
Joskus puuhastellut niin, että nokka ensin ylös ramppien avulla ja sitten takapyörien etu-ja takapuolelle kiilat ja kahdella tunkilla etukulmat irti rampeista. Nykyään käsijarrukin toimii hyvin ja tukee tätä.