^Kiitos hyvästä linkistä.
Itse itselleni vastaten, on erillinen sytkämoduuli etulokasuojassa valoumpion kohdilla.
Laitoin koko ton kuvassa näkyvän osan yöksi pakkaseen ja aamulla annoin lämpöä tuohon pyöreään kanteen joka on vielä kiilalla kiinni. Naputtelin sitten varovasti kuparipäisellä vasaralla sen akselista irti että pääsin käsiksi Hall-anturiin.
Onko tietoa kenelläkään että onko näissä 240 Hall -antureissa tai ylipäätään koko sytytysjärjestelmässä eroa sen suhteen että onko ruisku vai kaasarikone?
Motonetissa myydään uutta Hall-anturia, mutta listauksessa ei lue erikseen että sopii B200K koneeseen.
Ostin kuitenkin sen koska muuta ei ollut saatavilla. Fyysisesti se kyllä sopii paikalleen ja ne merkilliset niitit pois poraamalla sen saa kiinnitettyä tuon vanhan tilalle vaikka ruuveilla. On samanlainen kolmijohtoinen.
Hyvin on muuten toi alkuperäinen kestänyt, mittarissa nyt 440tkm.
Tosi vähän tästäkään hommasta kuvia tai tietoa ylipäätään vaikka joka toinen ukko on juttujen perusteella tän vaihtanut.

Vanha osa vielä paikallaan. Uusi Motonetin osa vieressä.
upload tiny

Uusi osa kupariniiteilla kiinni.

post a picture