Ei johdu noista pelkästään. Pistävä käry tulee kun katalysaattori ja DPF muodostavat parin, jossa katti on suunniteltu siten, että sillä hapetetaan ja pyritään jättämään typpimonoksidista typpioksidi, joka taas puolestaan edistää hapen kanssa DPF:n toimintaa. Eli se mikä haisee pistävältä on typpioksidi. Ne autot missä ei ole DPF:ää ollutkaan niin niiden katti on taas eri kuin DPF mallin ja siksi ne ei haise vaikka ei ole DPF:ää.
Ohjelmalla ei pysty tuohon hajuun vaikuttamaan jos DPF on poistettu. Tietysti putken lämmitys pitää ottaa pois, mutta lähinnä tuohon pistävään hajuun.
Tämä oli se, mitä olin hakemassa. Kiitos.

Kysymys oli tyhjäkäynnillä tulevasta kärystä. Voimasavut on lähinnä huonoa säätämistä. 
Aivan liian vähän ahtoja, jos pääsee tuprauttamaan savuja
