RallyBaron  Samppasport

V40 2,0T vm. 2002 kampiakselin mutteri

  • 2 Vastauksia
  • 1047 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa classiclassi

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 11
  • www.vrcf.fi
V40 2,0T vm. 2002 kampiakselin mutteri
« : 14.10.2021, 21:30:56 »
Otsikon mukaisessa autossa jakohihnan vaihto menossa, mutta kampiakselin mutteri ei hievahdakkaan. Aika pitkällä varrella yritetty, joten tuli mieleen että voisiko olla kuitenkin vasenkätinen kierre? Vastaavassa V40 1,8 koneella oli oikean kätinen kierre mutta voisiko tässä olla toisin päin? Osaako joku neuvoa?
V40 2,0T
on se volvo vaan paras

Poissa Lankku

  • 302 km/h@mile tiiliskivellä
  • Valvoja
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 8112
  • Sairaan nopee
    • Videoita
Vs: V40 2,0T vm. 2002 kampiakselin mutteri
« Vastaus #1 : 15.10.2021, 11:28:28 »
Varmaan saatu jo auki, mutta normikierre. Koneella tulee availtua, mutta jotkut on olleet niin tiukassa, että on pitänyt antaa pikaiset lämmöt.
245 -90 Englantilainen potilas   245 -90 D5   850 -94 D5 AWD   860 -96 2.9   965 -95
+muut romppeet   Ostetaan 245 Transfer

Poissa TKG

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 212
  • www.vrcf.fi
Vs: V40 2,0T vm. 2002 kampiakselin mutteri
« Vastaus #2 : 15.10.2021, 20:11:03 »

Laitoin voimavääntimeen konehylsyn ja startilla paukuttelin kymmenkunta kertaa tukivartta vasten niin hiljalleen rupesi mutteri liikkumaan, pulttipyssykin jaksoi sitten avata kokonaan. Tavallinen hylsy vaan halkesi. Oli muuten tiukassa...
Ajossa: Polestar 2 LRSM '22, XC40RD T5 AWD '20, vetokoukkuun kiinnitetty V40 2,0 '04 , (kesäajokki Porsche 944tbo '86)
Ex. S60  T5 AWD '20, V60 T4 '20,  V60 D4 '19,  V60 '12, V60 '11, V70 '08, V50 '04, V70 '01, 850 '95, S60 '02, V40 '97, 142 '73 (sekä lukuisa määrä muita...)

 

Autoracing  KL-varaosat