Tämä on nyt ollut vähän vähemmän käytössä johtuen erillaisista väliprojekteista yms laitteista millä on tullut ajeltua.
Nyt talvella alkoi taas ohjaustehostimesta häviämään vähän öljyä. Jokusia kertoja sitä sai jo lisätäkkin tässä talven aikana. Lopulta alkoi öljyä häviämään siihen malliin että piti asialle jotakin tehdä. Vika löytyi kyllä aika äkkiä. Luulin ensiksi että jokohan nyt olis hammastanko alkanut lopulta vuotamaan, mutta ei vieläkään. Tälläkertaa selviää vaan paineputken/letkun uusimisella.


Nappasin letkusta tuon puristettavan holkin pois autossa paikallaan kun korvasin sen väliaikaisella putkella ennen virallista korjausta niin letkun sisästä tuli tuollainen spiraali ulos. Joku kuristin ilmeisesti.

Myös takaiskarit uusein autoon tässä hiljan sekä syylärin vaihdoin vähemmän käytettyyn.
Melko pienellä ylläpidolla on tämän kanssa pärjännyt. Viime syksynä tuli ostettua kyljestään kolaroitu turbo 940 niin katsotaan joskos siitä saisi tähän turbokoneen siirrettyä vielä jossain välissä

