Meillä vm 99 ja kiristin oli mallia, keskellä rullaa 14 mm pultinpää josta myös rullan paineen vapautus ja myös irtiotto. No, tilasin kuvan mukaan Docilta juuri sellaisen täydellisen ja hihnan myös, Gates.
Tuli se uudempi jossa torx avaimen paikka vääntöön. Asensin sen ja hihnan. sopi paikallensa.
Kysyisin, että onko tämä kiristin niinkuin vaihdettu tarjonnassa tähän uuteen, minusta se vanhempi oli helpompi vääntää sivuun asennuksessa. Torx on ikäänkuin tiellä.
Miten olisi helpoin tehdä asennus, tilaa on älyttömän vähän, piti vaimon tulla pikkukäsillänsä avuksi.
Jakohihna on tässä Volvossa paljon helpompi vaihtaa kuin tää urahihna.
Onko tuohon olemassakaan hyvää torx avainta, Hylsy ja räikkä ei mahdu, uskomatonta suunnittelua.
Miten olette väännön tehneet ja kuis pitkä vääntövarsi ja pitäiskö se onnistua jotenki tukemaan aukiasentoon että sais hihnan ilman vaurioita paikallensa. minkä hihnapyörän jättäis sitte viimeiseen päällepanoon.
Ois kiva tietää vastaisuudessa...