Voi olla mikä tahansa pusla rikki. Sitten niiden pultit voi löystyä ja aiheuttaa saman tapaista kolinaa. Itelle vaihettiin yhteen autoon kaikki takapään puslat, tyyliin jotain kymmenen yhteensä, kun takapää kolisteli kuoppatiellä ja kovemmissa asfalttipompuissa ja hidasteissa, kolme oli selkeesti entisiä. Eka meni hyvin ja auto hiljeni, vakautuikin, mutta sitten ensimmäisen hiekkatie rytyytyksen jälkeen alkoi kolina uudestaan. Pultti yhdestä löysä. Toisessa, sukulaisen autossa sama juttu, oli päässyt rempan jälkeen löystymään ja äänet alkoi uudestaan. Taisi olla sama tiekin… ainakin siihen autooni piti kaikki osat ottaa irti ja ruuvipenkissä pullauttaa ulos ja painaa sisälle uudet. Puoli kerrallaan tehtiin. Pari päivää, muutama komplikaatio ja melko kova hommahan siinä oli. Kaverista oli korvaamaton apu.