Löytyiskö ehjää suutinsarjaa, mitä kokeilla?
Ihan hakuammuntaa on, mut sitä se melkein tahtoo etäneuvonta muutenkin olla.

Ja löytyykö infrapunalämpömittaria?
Jos pakosarjassa ei ole lämpöpeltejä enään paikoillaan, mittaa kone kuumana pakosarjasta lämmöt ~samoista kohdista joka sylinterin kohdalta.
Alle 20-30C erot ei meinaa juuri mitään. Jos siellä on esim. muut pytyt +250-300C, ja pari pyttyä n. 100-200C välillä niin se rajaa jo hyvin vaihtoehtoja.
Näin oon ite ettiny ongelmallisia pyttyjä kun ollut epämääräisempää käyntihäiriötä ja ei ole tarkkaan tiennyt mitä sylinteriä lähtee tutkimaan tarkemmin.
Ja muuten.. koneen kierrokset siis oikeasti heittelee noin paljon eikä vaan mittarin näyttämä?
Kulkeeko ne kampiakselin ja nokan asentotunnistimien johdot erillään kuten alunperin, muusta johtosarjasta?