Ebaysta tilaaminen taitaa näinä päivinä olla hieman hankalaa, joten päivitetään aihetta hieman. Vaimon S60:sen mittaristossa paistatteli ilmoitus "Hälytinjärjestelmä vaatii huollon".
Vikakoodit luettua selvisi että koodi viittaa nimenomaan sireeniin. No, uutta akkua metsästämään mutta ei Suomesta löytynyt valmista.
Viimeinen oljenkorsi oli Suomen Akut Oy niminen yritys, jonka Lahden toimipisteessä minua palveli Mika Järvinen. Kerroin minkälaista akkua olen hakemassa, hän pyysi lähettämään akusta sekä liittimestä pari kuvaa sekä tiedot akun tehosta/koosta. Nämä tiedot saatuaan hän selvitti että Rovaniemen toimipisteellä akun kasaaminen osista onnistuu ja hinta oli aivan älyttömän edullinen, verrattuna siihen mitä kokonaan uusi sireeniyksikkö olisi maksanut. Päivän sisällä tilaus lähti sisään ja viiden työpäivän päästä akku saapui minulle kirjekuoressa kotiin.
En muista milloin viimeksi olisin saanut näin hyvää, nopeaa ja asiantuntevaa palvelua noinkin "pienestä" asiasta, mutta todella iso suositus mikäli akkuja olette hankkimassa. Jos Mika tämän viestin joskus näet, iso kiitos vielä kerran! Ja tämä ei ole mikään kaupallinen yhteistö, vaan omasta pussista kaikki maksettu.
Toivottavasti tästä on apua muille kun tuo sireeni päättää tehdä temput.